Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Jánský, Radek ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem je souhrn silných slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Návrh samotné strategie je pak prezentován formou rozšířeného marketingového mixu. Důraz je kladen především na výrobkovou oblast. Jsou zmíněny technologické i organizační dopady zahájení výroby šroubovaného potrubí, svařovaného potrubí, spirálně vinutého potrubí a koncových desek. Dále jsou navrženy metody hledání úspor ve výrobním procesu, tržní zacílení a personální dopady. V závěru je naznačen časový harmonogram implementace navržené strategie, kontrola realizovatelnosti a zhodnocení očekávaných přínosů.
Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Wenigová, Anna ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná.
Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Wenigová, Anna ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná.
Návrh marketingové strategie
Jánský, Radek ; Kouřil, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem je souhrn silných slabých stránek, příležitostí a ohrožení. Návrh samotné strategie je pak prezentován formou rozšířeného marketingového mixu. Důraz je kladen především na výrobkovou oblast. Jsou zmíněny technologické i organizační dopady zahájení výroby šroubovaného potrubí, svařovaného potrubí, spirálně vinutého potrubí a koncových desek. Dále jsou navrženy metody hledání úspor ve výrobním procesu, tržní zacílení a personální dopady. V závěru je naznačen časový harmonogram implementace navržené strategie, kontrola realizovatelnosti a zhodnocení očekávaných přínosů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.